Friluftsgudstjeneste

Velkommen til friluftsgudstjenste fredag den 1. juni kl. 16.30.

"Karensminde bygger bro"

Temaet er "Gammelt og nyt bygger bro", når Karensminde, KLF Kirke & Medier og præsterne Charley Stephansen og Steen Søvndal, byder velkommen til en festlig friluftsgudstjeneste på Museumsgården Karensminde.

Vi bygger bro for fremtiden, for fællesskabet og for kærlighed, håb og tro. Kom og syng sange til livet, hvor alle kan være med, og lad livsglæden komme til udtryk.

Musik og sang kan opleves med børnegospelkoret Kids4joy og Grindsted FDF orkester.

Dette arrangement tog sin start sidste år. Der viste sig stor interesse for dette fælles kirkelige arrangement, hvor Vestermarkskirken og Grindsted Kirke kommer med hver sin præst.

Suppe og grillpølser

Efter gudstjenesten er der mulighed for at købe aftensmad. Karensmindes Venner serverer special suppe og har også tændt op i grillen, hvor der steges pølser. Karensmindes Venner har også styr på kusk og tømmer i hestevognen, og alle kan mod betaling få sig en køretur ud over de grønne marker omkring Karensminde.

Der er gratis adgang til udstillingerne på gården.

Alle er velkomne - også dig som kommer for første gang.

Arrangører:

Billund Museum, Karensmindes Venner, KLF kirke og medier.